Thursday 4 April 2013

Apa Khabar Orang Kampung

Assalamualaikum, semua

     Waaaa....da lama giler tak update blog ni. Maklum sajalah, kat kampung susah nak online. Kena gi CC. Kalau dah kena guna CC, so, buat apa-apa yang penting ajelah. Sampai kat rumah sewa pulak, belum ada Wifi. So, apa-apa notes atau pengumuman kena tunggu dari kawan

     So, kenapa pula pepagi buta ni nak update blog??? Hmmm??? Hehehe....sebenarnya, kat rumah sewa ni baru aje abang TM tu pasang Wifi petang tadi. Result yang kami dapat adalah, sampai sekarang semuanya senyap di dalam bilik masing-masing, surf internet.

     Lately sibuk dengan management itu ini. Semalam, a.k.a tadi, sibuk dari pagi sampai la ke maghrib. Kelas straight 6 jam dari kul 8.30 sampailah ke 2.30. Then, ada pula meeting biro dari 2.30 sampai lebih kurang 3.30. Kul 4 pula ada perjumpaan dengan mentor a.k.a penasihat akademik. Kalau boleh, memang nak stay dengan prof. Nak dengar nasihat dia. Tetapi apakan daya, ada koko gamelan dari kul 5.00 sampai 7.00 malam.

    Oh ya. Baru-baru ni, saya dan kawan-kawan biro multimedia incoorperation with biro kebudayaan ada membuat satu video untuk dipertandingkan dalam acara 'Battle of Universities' sempena No Gaps di USM Penang pada bulan 8 nanti. So, saya ada sertakan video yang telah kami buat untuk tatapan semua.

     We, proudly present to you, "Love In Argentina" (ni sebab kitaorang dapat tajuk negara Argentina")


p/s: Sorry, ada prob bila nak upload video. So, terpaksalah ambil link dari fb. Hehehe..jangan marah

Thanks from The Crew :)

Wassalam....

No comments:

Post a Comment