Thursday 11 July 2013

1 More To Kill!!!

Assalamualaikum semua....


          Yosh!!!! Tinggal 1 paper je lagi ni. Pejam celik pejam celik, dah habis 6 paper kami jawab & lepas paper last (MGT417 - Information Technology in Business) ni, bolehlah kami merasa cuti sem (insyaallah 2 bulan :) ) macam kawan2 kami dari course lain yang dah lama pulang ke kampung masing2.

         Paper PHC428 a.k.a Pharmaceutical Organic Chemistry tadi berakhir tepat jam 11.56 pagi. Senang atau tak tu tak tau nak jawab macam mana. Sejujurnya, ini adalah subjek kegemaran saya. Tapi kalau nak cakap senang, ada aje soalan yang tak terjangkau soalan dek minda tadi. So, 50:50 kot...hehehe :p

          Untuk paper MGT Ahad ni pula, tak tahu nak cakap macam mana. Melihat dari past years yang selalu diberi waktu tutorial, banyak fakta = kenalah menghafal lagi... Ada yang cakap subjek ni berat. Rasanya betul juga. Sebab ianya melibatkan banyak fakta IT yang bukan mudah untuk di'goreng' sesuka hati.

         Apa-apa pun, kami mengharapkan doa semua agar kami dapat menjawab dengan tenang dan lancar. Lepas ni, berakhirlah kehidupan kami sebagai pelajar farmasi tahun pertama. Tahun kedua akan menjelang pada bulan 9 nanti dengan ilmu-ilmu baru dan juga tanggungjawab baru membimbing adik-adik first year under kami. Hmm...Merasa dapat junior la semua..(Tu dia....dah berangan jauh dah...)

        Okaylah, nak berehat dulu...

Wassalam...

No comments:

Post a Comment